De schouders onder Fortresse gezet!
Stichting Fortresse zet zich al 25 jaar vol energie in voor het mooier, bruisender en leefbaarder maken van Zwartsluis. Dat deed deze belangenclub en denktank altijd op de achtergrond, hoewel de resultaten voor iedereen zichtbaar waren.
Om nóg meer uit ons mooie dorp te kunnen halen, besloot Fortresse een volgende stap te zetten. Wij hielpen hen daar bij. Intern nam Hans als bestuurslid het voortouw bij het neerzetten van een nieuwe koers, visie en organisatorische structuur.
Merkidentiteit neerzetten
Het team van AC deed dat onder meer door een pakkende merkidentiteit neer te zetten. Na een inspirerende identiteitssessie schreef Bas het merkverhaal uit, met het concept ‘Zet de schouders onder Zwartsluis!’. Dit maakt zowel duidelijk wat Fortresse zelf doet als dat het inwoners oproept daarbij te helpen.
Logo/huisstijl en website
Nadja ging vervolgens aan de slag met het ontwerp van een compleet nieuw logo en huisstijl. Het beeldmerk werd de ‘Z’ van Zwartsluis, dat Fortresse perfect kan inzetten voor de uitbeelding van het concept. Voor de bouw van de nieuwe website kwam onze webdeveloper Maarten met een bijzonder drieluik, waarin het verhaal en de doelstellingen van Fortresse bondig en overzichtelijk naar voren komen.
Bekijk de website
Zo hebben we met veel plezier onze schouders onder Stichting Fortresse gezet! Benieuwd naar het eindresultaat? Kijk op: www.fortressezwartsluis.nl
Dit project is gerealiseerd door
Maarten
Webdeveloper
Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner
Kyra
Projectcoördinator
(Content)marketeer
Bas
Tekstschrijver &
Podcastmaker