Nieuwe merkidentiteit voor Boer Staphorst!
Boer Staphorst biedt jou de grootste woonbeleving van Noord-Oost Nederland. Je vindt er werkelijk alles voor thuis! We kregen de vraag om rond dat concept een compleet nieuwe tekstuele en visuele merkidentiteit te creëren. Omdat wij daarvoor alles in huis hebben, een opdracht waarin wij ons heerlijk thuis voelden.
Met een rondleiding in de woonwinkel en een identiteitssessie als basis schreven we een merkverhaal. Het overkoepelende concept ‘Alles voor thuis’ legden we daarin tweeledig uit. Boer Staphorst heeft niet alleen alles voor thuis, maar geeft ook alles voor thuis.
Thuis bij Boer
Het onderscheidende vermogen van Boer Staphorst verwerkten we in een nieuwe slogan: ‘Dé thuisbasis voor jouw woondromen!’. En vertaalden we door in drie quotes: ‘Thuis in inspireren’, ‘Thuis in adviseren’ en ‘Thuis in realiseren’.
Visueel gaven we die boodschappen een eigen gezicht met een vernieuwde uitstraling. We borduurden voort op het bestaande en alom bekende logo. Maar daar voegden we een compleet andere huisstijl aan toe.
Externe marketingafdeling
Na een enthousiast ontvangen merkpresentatie opereren we inmiddels als de externe marketingafdeling van Boer Staphorst. De nieuwe merkidentiteit vormt steeds het fundament voor alle uitingen die Boer nu intern maakt. Daarbij kijken wij als identiteitsbewaker over de schouders mee.
Een samenwerking die staat als een huis!
Dit project is gerealiseerd door
Karsten
UX ontwerper
Procesverbeteraar
Kyra
Projectcoördinator
(Content)marketeer
Wilko
Grafisch ontwerper
Fotograaf
Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver