Herpositionering voor Xenz!
Xenz fabriceert en importeert premium badkamerproducten voor sanitair speciaalzaken, zodat zij met een exclusief design- en wellnessassortiment droombadkamers voor hun klanten kunnen samenstellen. Wij mochten hun merk herpositioneren, met het ontwikkelen van een merkidentiteit en hun belangrijkste merkdragers.
Merkidentiteit
Na een identiteitssessie bedachten we het concept ‘We make Xenz for you’, schreven we een merkverhaal uit, gaven we het logo een upgrade, voegden we het woordje premium toe aan de tagline en ontwikkelden we een compleet nieuwe huisstijl.


Middelen
De volledig vernieuwde tekstuele en visuele identiteit vertaalden we door in on- en offline middelen, die hun merk dragen. We begonnen met de nieuwe catalogus en twee consumentenbrochures. Hiervoor namen we de teksten, fotografie en vormgeving voor onze rekening.


Website
Deze vormden ook de basis voor de nieuwe website, die we voor Xenz creëerden. Hiervoor dachten we een structuur, design en techniek uit, dat de dealers van Xenz helpt om hun klanten te inspireren en te informeren.

Bekijk het resultaat
Benieuwd naar het eindresultaat? Bekijk Xenz.nl
Dit project is gerealiseerd door

Maarten
Perfectionist
Crossfitter

Karsten

Nadja
Grafisch ontwerper
Webdesigner

Wilko
Grafisch ontwerper
Fotograaf

Martijn
Merkmaker
Tekstschrijver

Julian
Bekijk meer projecten
Wil jij met ons jouw merk laten versterken? Bel Julian voor vragen of het inplannen van een kennismakingsgesprek!
038 - 386 93 67